Branding

Jeg sikrer en stærk branding med fokus på konsistens og langsigtet planlægning

Branding handler ikke kun om en flot visuel identitet, logo eller slogan. Det handler om at opbygge et langsigtet forhold til dine kunder og skabe en stærk brandidentitet, som du kan målrette din markedsfæring og kommunikation mod målgruppen. En stærk branding gør det lettere for dine kunder at genkende og huske din virksomhed.

 

Der skal være sammenhæng og ensartethed på tværs af alle dine markedsføringsmaterialer og kanaler. Brandet skal harmonere med det, som virksomheden gør, siger og opfattes som. Det skaber genkendelighed, tillid og en klar og tydelig position i markedet, der differentierer sig fra konkurrenterne.

 

Jeg har arbejdet med branding i mange år blandt andet hos Kredsløb, da AffaldVarme Aarhus skiftede navn til Kredsløb i 2022 og i kundeprojekter hos bureauet Phoenix Design Aid.

 

Jeg kan hjælpe med at holde fokus på den langsigtede planlægning og konsistens, som kræves for at opbygge en stærk og varig brandidentitet, som er en kritisk faktor i din virksomheds succes.

 

 

Få hjælp til:

► Langsigtet planlægning

► Konsistens brug af logoer, farver, skrifttyper, tone of voice og budskaber på tværs af alle kontaktpunkter

► Brandingstrategi og kernefortælling

► Klar brand-positionering og visuel brandidentitet

► Plan for implementering

► Evaluering og tilpasning af din brandingstrategi

► Branding af de fysiske og digitale kontaktpunkter

► Prioritering af konsistens og langsigtet planlægning for at sikre din branding