Inspiration til salg på de sociale medier
Digital strategi og salg på de sociale medier
Idag fik jeg mulighed for at komme med til arrangementet ‘3 digitale timer’ på Learnmark Business (EUD/EUX) i Horsens med Videnscenter for Digital Handel, Daniel Johannesen fra Watery, Sebastian Pedersen fra TrendHim og strategisk digital rådgiver Anita Dalsgaard.
En af årsagerne til, at jeg elsker at være freelancer er, at jeg spontant kan deltage i inspirerende og lærerige arrangementer. Det er muligt med en mere fleksibel arbejdsuge (nogle ville kalde den mere usikker). Jeg er jo freelancer, fordi jeg gerne vil bestemme mere over min egen tid og arbejde med de ting, som giver mig værdi – og derved også mine kunder.
Watery & TrendHim deler erfaringer
Det er interessant at opleve de studerendes spørgsmål samtidigt med at blive inspireret af succesfulde virksomheder som Watery og TrendHim, som deler ud af deres erfaringer med salg på de sociale medier. Det er mega inspirerende at høre om, hvordan passion kan blive til en levevej. Det er begge virksomheder et eksempel på.
Digital strategi – og automatisering
Anita Dalsgaard gav en masse guldkorn om, hvad der er vigtigt for at skabe en digital strategi, der virker og automatisering af arbejdet efterfølgende. Det er så vigtigt at have styr på målgruppen for at kunne skabe værdifuldt indhold.
Det var et super godt arrangement. Altid en fornøjelse at høre om erfaringer med digital strategi og salg på de sociale medier.