Event planlægning – det kræver styr på detaljerne

Det er styr på detaljerne, som er den væsentlige årsag til, at man lykkes med at få succes med et event. Der er mange deltaljer, der skal holdes styr på – har du det?

Når man skal igang med at planlægge et event, er det vigtigt at kigge på alle detaljerne. Selve successen ligger i deltajerne. Det kræver en god planlægning for, at eventet bliver en positiv oplevelse.

 

Eller er den gode idé eller koncept nok? Jeg mener, at det er yderst vigtigt at få styring på fra start. Det er vigtigt at udnævne en ansvarlig for eventen, som skal sikre styr på detaljerne og fremdrift. Det er også vigtigt at finde ud af, hvem i organisationen, der også er involvere. Den eventansvarlige skal sikre planlægning skrider frem inden for budget og tidsramme, og står for projektledelsen.

 

 

Eventen lykkes altid, så er det ikke bare ok, at der ikke er en grundig planlægning? Min påstand er, at hvis man sikrer en grundig planlægning, hvor der er styr på alle roller, tidsplaner, involvering, formål, målgruppe osv. så kan man løfte eventen fra god til en succes.

 

 

Evaluering er altid godt – det lærer man af

 

Husker du at få evalueret dine events? Det er vigtigt at bruge evalueringen til læring.

  • Hvad går godt og mindre godt i din eventplanlægning?
  • Har du flere ups’er end yes’er?
  • Er der lavet en forventningsafstemning om indhold, rollefordeling og budget?
  • Er der afsat tid og menneskelige ressource?
  • Hvem følger op og evaluerer eventen?

 

 

Jeg kan hjælpe dig med at planlægge  jeres events

Jeg kan blandt andet hjælpe med:

  • Idékoncept/tema
  • planlægningen fra booking af lokaler, interne og eksterne samarbejdspartnere og foredragsholdere
  • tidsplaner og program
  • præsentationer og koordinering af tryksager
  • styr på deltagerlister.

 

 

Jeg har stort overblik og holder styr på detaljerne. Jeg er god til at kommunikere og samarbejde, og sikrer fremdrift.

 

 

Kontakt mig på tlf. 2218 4074 eller e-mail kontakt@ceciliereinholtwoller.dk.