PoS-materialer er et vigtigt redskab til at øge kendskab til dit brand

Point of Sale materialer er et vigtigt redskab til at øge kendskab og til at skabe købspræference hos dine kunder.

For at få en effekt af Pos-materialer er det en god idé at arbejde strategisk med valg af materialerne, som matcher dit brand, og skabe integration mellem de øvrige marketing materialer.

Det er vigtigt, at PoS er en integreret del af din marketingstrategi på tværs af kanalerne. Man kan bruge links på PoS-materialet til dine digitale kampagner, f.eks. links til konkurrenceside på Facebook. Eller brug af QR koder, der linker til jeres website osv. Det er meget relevant at se på budskaber, placering og design for at optimere og øge opmærksomheden for dit produkt. I sidste ende skal PoS-materialerne fremme salget.

 

Har du ressourcerne internt til at varetage koncept og udvikling af PoS-materialer?

Kunne du bruge en meget erfaren freelance projektleder til at styre PoS projektet i mål?

 

Jeg har arbejdet med udvikling og koncept for PoS-materialer for forskellige virksomheder lige fra

merchandise til in-store shop-in-shop løsninger. Lad mig styre dit PoS projekt og sørger for valg af samarbejdspartnere.

 

Jeg kan styre hele projektet fra idégenerering til det færdige PoS-materiale er i butikkerne. Jeg sørger for al koordinering og kontakt til eksterne samarbejdspartnere. Jeg sørger for det store overblik og alle detaljerne.

 

Kontakt mig på tlf. 2218 4074  eller e-mail kontakt@ceciliereinholtwoller.dk.

Jeg vil meget gerne tage en uforpligtende snak med dig om, hvad jeg kan bidrage med.